Vállalati filozófia

Vállalati filozófia

Reinhold Würth már a kezdetekkor meghatározta azokat az értékeket, amelyek a mai napig a vállalati kultúra meghatározói. Alapvető értékek, úgymint optimizmus, dinamizmus, tisztelet és elkötelezettség az ügyfelek felé, ezek a családi vállalkozás hajtóerői. Bettina Würth, a Würth-csoport igazgató tanácsának elnöke megőrizve a hagyományokat, továbbviszi ezt a tradíciót, hogy ezek az értékek továbbra is éljenek.

A termékek mindegyike a legmagasabb minőségi kategóriába tartozik, az innovatív fejlesztések eredményeként profi felhasználóink részére. Komoly tervezési folyamat és hosszú tesztelés előzi meg minden egyes termék piacra kerülését.

Az értékesítésben dolgozó munkatársak napi kapcsolatban állnak Partnereinkkel, mely folyamatos szakmai fejlődésre, tapasztalatcserére épül. A Würth-nél az ember áll a középpontban, legyen az a Partner, vagy egy munkatárs.
A partnerkapcsolat három alappillére: megbízhatóság, bizalom és hosszú távú üzleti kapcsolat. A siker alapja a partnerekkel, beszállítókkal és a vállalat környezetében lévő intézményekkel kialakított személyes kapcsolat.
A vállalati kultúrát a fiatalos, dinamikus munkastílus jellemzi, mely a hétköznapokban a folyamatos megújulást és a jövőbetekintést jelenti, valamint egyúttal segíti is.